MOFL by Monika Orlik: Pink!Mania w wersji light...

niedziela, 5 lutego 2012

Pink!Mania w wersji light...

Nigdy nie przepadałam za różem i wszelkich jego pochodnych odcieniach. Nieodzownie róż kojarzył mi się  z tandetą rodem z polskich dyskotek oraz  obsesją dziewczynek (bądź ich rodziców) w przedziale wiekowym od 0 do 13 lat. Dziś spojrzałam na ten wspaniały kolor zupełnie inaczej. Dodatek w  jaskrawym, zdecydowanym odcieniu różu stanowi niebanalny akcent dla nieco bardziej stonowanych stylizacji. Różowa kopertówka bądź piękne, zamszowe czółenka w tym samym kolorze? Czemu nie! Tym razem jednak skusiłam się na pastelowe odcienie, których genialne zestawienia możemy zobaczyć we wiosennej kampanii Louis Vuitton. Dodają uroku, delikatności... Są dziewczęce, lekkie a przy tym nie ocierają się o kicz i banał. Całość stroju dopełnia biały zegarek oraz kolorowe bransoletki. Nieco minimalistycznie, ale niezwykle wygodnie. W tym wypadku mniej znaczy więcej. Do wersji miejskiej, wyjściowej ubrałabym białe okulary przeciwsłoneczne Ray Ban jako dopełnienie całości. No i oczywiście szpilki i torebka - najlepiej w odcieniach zimnej, głębokiej szarości bądź ciepłego, połyskującego złota. Voila!



6 komentarzy:

  1. cudowny sweter! piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Sweterek jest boski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zdjęcia ..... i masz nieziemskie oczy !!! :D Pozdrawia....

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor sweterka, również będę częściej do Ciebie zaglądać ;) choć mam jedną prośbę jest szansa na zrezygnowanie z weryfikacji przy komentarzach? Jest to dość uciążliwe przy ich dodawaniu ;) Pozdrawiam! Buźka! ;)

    OdpowiedzUsuń