MOFL by Monika Orlik: Been Caught In The Mall!

środa, 14 marca 2012

Been Caught In The Mall!

Witajcie! Wczoraj wybrałam się z moim Michałkiem na zakupy do centrum handlowego i ,jak widać poniżej, udało mi się go namówić na wspólne zdjęcia . Głównym akcentem mojego wczorajszego ubioru jest dżinsowa marynarka, w której  - jak tylko zobaczyłam ją u Rihanny - zakochałam się bez pamięci. Zrezygnowałam z torebki, zdecydowanie zbyt często się wkurzam jak nie mogę czegoś znaleźć, więc złapałam tylko portfel i telefon. Czasami nachodzi mnie, żeby ubrać nieco więcej biżuterii i dodatków, które pozornie do siebie nie pasują (mix kolorowych bransoletek, stalowo - srebrny wisior, żółto - złota bransoleta), ale muszę przyznać, że dobrze się czuję w takich kombinacjach. Co do ubioru Michała to preferuje klasyczne, stonowane kolory - w tym wypadku jest to biel i czerń, natomiast nigdy nie oszczędza w doborze dodatków - okulary, czapki, wisiory, bransoletki i buty, czyli wszystko to, co Prawdziwi Rockandroll'owcy lubią najbardziej!
M. <3





                           

INGREDIENTS - BEEN CAUGHT IN  THE MALL!
                                                      
DENIM JACKET - PINI
TOP - H&M
LEGGINGS- NO NAME
BOOTS - TK MAXX
WALLET - LOUIS VUITTON
JEWELLERY - GIFTS



                                                                               

50 komentarzy:

  1. Żakiecik bardzo ciekawy! :) Idealnie komponuje się z tymi wycinanymi legginsami ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całość prezentuje się fantastycznie. ale twoje legginsy to u mnie numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka w stylu Riri jest świetna, chyba pasuje do większości stylizacji z czarnymi legginsami :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna z Was para;) cudownie wyglądasz w tej kurtce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. love your jacket and those pants are insane, but gorgeous!
    X

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey gorgeous!! I love how you paired your jacket and nice paparazzi photos :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog dear!!! If you want take a look at my blog :D

    I follow you on bloglovin and hope you follow me back..

    kiss :D

    http://shopaholichousewife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa kurtka mega! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks for your comment! nice post, the same as rihaanna¿¿¿ i've seen in a concert!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za odwiedziny, już dodałam do obserwowanych :) pozdrawiam i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow great look! the color of your eyes is amazing!

    www.rollolollo.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka masz swietna ;)
    aleksandrafortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog dear.
    Hope you get a chance to check out my blog. Maybe we can follow each other?
    I'm already following you :)
    <3

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie świetna jest ta marynarka, mi się bardzo podoba katana z jej najnowszego teledysku (o ile dobrze pamiętam tam właśnie ją miała). świetny outfit :) Zawsze podobały mi się takie legginsy, niestety moje nogi chyba nigdy się nie zdecydują na takie odważne posunięcie, ty wyglądasz za to wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hey dear love these pics u look lovely here TOTALLY NAILED THE LOOK.. nice blog if u like mine too may b v can follow each other
    http://lets-doll-up.blogspot.com/

    a giveaway too on ma blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladnie razem wygladacie! Zakiet jest rewelacyjny!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Marynarka rzeczywiście świetna i nie dziwię się, ze chciałaś ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh of course i've seen vicky cristina barcelona! i love that movie :) :) i'm glad you like it

    OdpowiedzUsuń
  19. ;oo i jeszcze raz ;ooo
    ale wy genialnie wyglądacie, o mom! Częściej go namawiaj na wspólne zdjęcia! Wyglądacie jak gwiazdy Hollywood, o strojach waszych już nie wspominając ;d normalnie myślałam, że to wycinki z gazet ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. również obserwuję, niesamowita stylizacja. śliczna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna ta kurtka twoja ! dodaje do obserwowanych zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful! I want that denim jacket! :D


    www.rollolollo.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosh you look amazing!!! Thanks for visiting my blog and for your comment. Sure I would love for us to follow each other :)

    http://fashionblends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz fantastycznie ;)
    Marynarka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful posts and blog, would you like to follow each other?
    I'd love to have you as my new fashion friend!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny outfit. Mi co prawda chyba bardziej od marynarki podobają się legginsy, jestem w nich kompletnie zakochana od kiedy zobaczyłam je na jednym z blogów, jednak nigdzie nie potrafię takich znaleźć.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. ta marynarka jest świetna! też mam to zdjęcie Riri zapisane na dysku i za każdym razem jak na nie patrze to wzdycham do marynarki! super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Marynarka jest tak zajebista, że tchu mi brak!
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    Pozdrawiam!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  29. super foty, świetna marynarka!
    dodaje do obserwowanych - musze tu częściej wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. szczęka mi opadła:) genialna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz! Boskiego masz faceta!! Buziaki, GosiaWarsawStyle :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz ;) Jak prawdziwa celebrytka zadroszcze wyczucia stylu i ciuszków ;) dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niczym gwiazdy Hollywood! hihih, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana Twoja marynara powoduje u mnie opad szczeny !!! :D Rewelacja:D:D:D

    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz oraz zapraszam częściej.... lub nawet na stale :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. kurtka i legginsy są świtne :)

    OdpowiedzUsuń