MOFL by Monika Orlik: City Glam!

sobota, 3 marca 2012

City Glam!

Dziś nieco bardziej klasycznie i elegancko ;) W tej materii moją wielką inspiracją jest Victoria Beckham. Nie pamiętam czy  kiedykolwiek widziałam ją źle ubraną. To się po prostu nie zdarza! Prostota, szyk, klasa i doskonałe wyczucie stylu! Co do mojego ubioru, jeśli mowa o elegancji, nie mogło w nim zabraknąć mojej ukochanej torebki Chanel! Kultowy model pikowanej torebki jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Podobnie z resztą jak i czarny płaszczyk widoczny na zdjęciach (miss sixty). Mając na sobie czarne getry oraz szpilki w tym samym kolorze (asos) postanowiłam ożywić całość pomarańczową, atłasową apaszką (hermes) oraz złotą biżuterią, którą uwielbiam :) Pozostało spiąć włosy " na gładko" oraz nałożyć duże brązowe okulary (h&m).






16 komentarzy:

  1. a dziękuję! mamą to ja już jestem od pięciu lat hehe, to będzie już drugie! bardzo mi się podoba Twój blog, i powiem Ci, że udało Ci się wydobyć to coś z Victorii w tym poście. też ją uwielbiam, jest wspaniała, ale faktem jest - ma dużo pieniędzy a to dość mocno ułatwia dobre wyglądanie :)))


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, prosto, ale z klasą:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. powiało Victorią:) fajne buty i niezłe okulary. Może trochę za czarno dla mnie, ale płaszczyk sam w sobie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańczowy akcent - idealnie trafiony.
    I też potwierdzam - rzeczywiście udało Ci się wydobyć klasę a zarazem prostotę ze stylu Victorii. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osiągnęłaś zamierzony efekt- klasa i styl, bardzo mi się podoba. A na kilku zdjęciach to nawet do Victorii jesteś podobna:).

    OdpowiedzUsuń
  6. te sowy pojawiają się dokładnie wszędzie, czasami denerwuje mnie ich pospolitość, ale mimo wszystko strasznie je lubię;) strasznie zazdroszczę torebki.
    pozdrawiam
    tulla-tulle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny set! Elegancko i z klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie! elegancko i bardzo kobieco:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie!
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały zestaw! Płaszczyk ma świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny look, zauroczył mnie blog, wyglądasz Pięknie!

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedziny, oczywiście - obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, tak Victoria to mistrzyni. Zawsze i wszędzie wygląda zjawiskowo :) Podoba mi się Twój płaszcz oraz okulary. Uwielbiam taką elegancję ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny płaszczyk.
    bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Victoria jest boska! ty również! bardzo mi się podoba ten look ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń