MOFL by Monika Orlik: Coco...Ma Choute!

niedziela, 11 marca 2012

Coco...Ma Choute!

Kochani! Czytam kolejną już biografię o tak niesamowitej Kobiecie jaką była Gabrielle Chanel i znów nie oddycham...Coco bez wątpienia była jedną z najbardziej wpływowych kobiet swoich czasów, która zrewolucjonizowała spojrzenie na modę i projektowanie ubiorów usiłując tym samym kształtować ideę nowoczesnej kobiety...

Misia Edwards o swoim pierwszym spotkaniu z Gabrielle, rok 1916:
"Natychmiast zwróciłam uwagę na ciemnowłosą młodą kobietę (...). Emanowała urokiem, któremu nie mogłam się oprzeć (...). Wydawała się (...) obdarzona nieskończonym wdziękiem, a gdy przy pożegnaniu zachwyciłam się jej przepięknym, obszytym futrem płaszczem z czerwonego aksamitu, natychmiast go zdjęła i włożyła mi na ramiona, mówiąc z czarującą spontanicznością, że chętnie mi go podaruje (...). Ten piękny gest tak bardzo mnie urzekł, że potem myślałam już tylko o niej..."

M. <3





Coco...Ma Choute - Ingredients:

OVERALL - TOP SHOP
JEWELLERY - GIFT
HEELS - ZARA
PERFUME - CHANEL NO. 5 






29 komentarzy:

  1. Chanel to była kobieta wyjątkowa - w każdym calu !
    Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...bardzo zmysłowe fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za przemiły komentarz:)
    piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Enter the Romwe giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chanel No. 5 - UWIELBIAM ten zapach !!

    Pozdrawiam cieplutko i bardzo dziękuje za miły komentarz. ;))
    :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny klimat stworzylas, podoba mi sie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam jedną jej biografię i bardzo mi się podobała. Tą też z pewnością przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam perfumy Chanel!
    xx, Madame

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pics!!!

    xoxo
    http://self-dressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, a chanel to klasa z klasą, czyli szczyt:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem zwolenniczką chanelkowych perfum...

    bardzo fajne zdjęcia :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się Chanel podobają ;)

    ale Twoja sesja jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie! sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatyczne zdjęcia, wyglądasz cudownie! :) Mi osobiście bardzo podobał się film Coco Chanel, książki niestety jeszcze nie przeczytałam, ale wszystko przede mną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film też oglądałam i zgadzam się z Tobą, że był świetny :) Jednak zawsze gdy miałabym porównać film do książki to ta druga opcja zdecydowanie wygrywa! Polecam, fajnie się czyta - bardzo dużo konkretnych wydarzeń oraz osób, które Gabrielle napotkała na swojej dość pokrętnej drodze do kariery. Pozdrawiam! M. <3

      Usuń
  15. w takim razie muszę koniecznie przeczytać tę książkę.. a poza tym świetnie wyglądasz w tej stylizacji:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! :)
    Masz fajny styl.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. masz książkę o Chanel! *-* też szykuje sie do zakupu!

    zachęcam do obserwowania mojego bloga, chętnie zaobserwuję Twój:)
    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez coraz czesciej mysle o kupnie ksiazki o Coco.. ;)
    Bardzo mi sie podobaja zdjecia, maja swietny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Enter the Romwe giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za Chanel no.5, chyba że na wieczór. Najładniejsze moim zdaniem są Chanel Chance. Książkę muszę przeczytać koniecznie !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Od zawsze mieszkasz w Warszawie? Ja od kilku miesięcy jestem zakochana w tym mieście i mam nadzieję, że za 1,5 roku tam zamieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam tutaj od kilku miesięcy i podobnie jak Ty też jestem zakochana w tym mieście! Dlaczego dopiero za 1,5 roku, szkoła Cię trzyma? Pozdrawiam! M. <3

      Usuń