MOFL by Monika Orlik: Majówka z Paullą w SPA Lipowy Most ;)

niedziela, 6 maja 2012

Majówka z Paullą w SPA Lipowy Most ;)

W pełni zrelaksowana wczoraj w nocy wróciłam z wyjątkowo słonecznej majówki w Lipowym Moście! :) Wspólny i zupełnie nieplanowany wypad z Paullą i jej Synkiem Adasiem zaliczam do niecodziennych i bardzo udanych. Długie, "babskie" rozmowy, zabiegi, masaże, pyszne jedzenie, drinki - czyli krótko mówiąc kilkudniowa odskocznia od rzeczywistości... :) Jestem w pełni wypoczęta i pozytywnie nastawiona na kolejne wyzwania, jakie los rzuci mi pod nogi!
Jak Wy spędzałyście majówkę? ;)
Buziaki, M. <3












39 komentarzy:

  1. Świetnie miejsce:) i jakie ładne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracujesz jako asystentka Paulli? To znasz na bank Adama Konkola? Jaki świat mały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje :)!
    Taka odskocznia od rzeczywistości też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia, pozazdrościć! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna majówka ; p tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce! Jestem ciekawa w jakim miejscu dokładnie się znajduje(tak wyszukiwarka nie gryzie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki zachęcające :) chyba każda z nas marzy o takim weekendzie :)
    nawet chwilę po tym, jak już na podobnym była :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jak ja wam zazdroszczę... marze o takim wyjeździe piękne miejsce, pełen relaks ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja... nuuuda, nuuuda x 100!
    Fajnie, że chociaż inni się dobrze bawili.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleeeee Ci zazdroszczę :D Ja się męczyłam w chodzeniu po górach, a tu proszę ! :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę udanej majówki ; ) Ja spędziłam wolne dni w domu na dodatek niezbyt produktywnie... Jedynie poprzedni weekend spędziłam bardzo miło ; ) Super fotki ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) tez chcialabym do spa pojechać, zazdroszcze :) dzieki za komentarz i zapraszam czesciej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. Swietnie spedzona majowka

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki za komentarz:) fajne fotki, kurcze a ja zamiast relaksować sie w SPA zwiedzialam Budapeszt w 30 st upale:) wpadaj cześciej do mnie, jetem kreatywna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach ale zazdroszczę ci takiej majówki ;) Ja niestety musiałam siedzieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka majówka to musi być bardzoo przyjemna! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko pozazdrościć;) jakie pyszności

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za wizyte i komentarz, dzieki temu dowiedzialam sie o istnieniu twego bloga, z uwaga przejrzalam poprzednie posty, podobaja mi sie twoje krotkie notki, to , ze bawisz sie moda i potrafisz odnalezc sie w kazdym stylu, jednym slowem- milo tu u ciebie, zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz fajny nowy nagłówek i ta marynarka w paski jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci zazdroszczę takiej majówki, mnie spotkało tylko siedzenie w domu i obijanie się :P

    OdpowiedzUsuń
  21. fenomenalna majówka! ja miałam okazję być w SPA Afrodyta w Ośnie Lubuskim, szczerze polecam to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę ci tej majówki :)) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również zazdroszczę :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. I loved the post
    I loved the photos very nice

    : D
    sabrina
    terejour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna majówka, zazdroszczę, bo ja od pół roku planuję wypad do SPA i ciągle mi coś nie wychodzi... :(

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma to jak udana majówka ;)! świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm jakie fajne drinki! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oh mamuniu....taki wypad teraz przydałby mi się barrrdzo!
    Bardzo sympatyczne zdjęcia, aż kipi z nich pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne zdjecia, fajny blog:))
    www.flyingsnap.blogspot.com dodajemy??

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne zdjecia!:) mi tez przydaloby sie wypoczac:D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lobię piosenki Paulli :)
    zazdroszczę takiej majówki :)
    pozdrawiam,Monia

    ps.ZAPRASZAM DO NAS NA KONKURS,3 PARY OKULARÓW DO WYGRANIA!!
    http://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/05/konkurs-okulary-od-retrofuturo.html

    OdpowiedzUsuń
  32. It such a beautiful place ! The food looks so gooood ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Stunning photos! That pool looks like fun! xx

    -Lauren

    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń