MOFL by Monika Orlik: Think With Pink!

czwartek, 31 maja 2012

Think With Pink!

Kochani!

Tak, wiem nie było mnie jakiś czas więc pora  nadrobić zaległości ;) Moja dzisiejsza propozycja to cukierkowy róż w czystej, krystalicznej postaci oraz lekkie, dziewczęce falbanki. Sukienka Rebecci Taylor to mój absolutny hit w tym sezonie! Jeszcze jakiś czas temu odcień różu rodem zapożyczony z domku lalki Barbie byłby w mojej szafie totalnie nie do przyjęcia... Nasuwa się więc wniosek iż stwierdzenie "kobieta zmienną jest" jest jak najbardziej prawdziwe :) Otóż pokochałam tę sukienkę miłością bezwarunkową, absolutną i nie szukającą poklasku. Uwielbiam łączyć style więc, żeby nie było zbyt banalnie i jednocześnie zbyt kiczowato, połączyłam moje cudeńko z "ciężkimi", rockowymi botkami...Ot tyle, żadnych dodatków. Voilla!
 M. <3





Think With Pink! - INGREDIENTS:

Dress - Rebecca Taylor
Boots - Prima Moda

25 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz! Rewelacyjna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna sukienka!!! intensywny kolor świetnie podkreśla ciemną karnację

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak ta sukienka jest zdecydowanie za piękna!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja♥:D masz ochotę obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w Twoich butach <3
    obserwuję i zapraszam do obserwowania swojego bloga ;)
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. what a great photo's!

    let's follow eachother with GFC + Twitter + FB + BLoglovin?

    www.linlicious-style.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great! Followed you, follow us back? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku... opalona *.* :D
    i super włosy :D
    a sukienki nie w moim stylu ;)
    obserwuję i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sukienka!
    Daję do obserwowanych :)
    http://wikiinfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna jestes *.* kolor sukienki jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. równie energetyczna jest twoja sukienka, robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. ;3
    Tak, to widok z Czantorii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zajebiste połączenie, fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! lubię takie połączenia letnich sukienek i ciężkich butów ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz po prostu bosko !!!!Stylizacja na medal:) Pozdrawiam zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń