MOFL by Monika Orlik: Florida Punk!

niedziela, 8 lipca 2012

Florida Punk!

Przy okazji wczorajszych zdjęć uświadomiłam sobie, że życzyłabym sobie więcej szaleństwa, fantazji i polotu na polskich ulicach...Póki co, zdziwione miny przechodniów mówią same za siebie. Nie mam z tym problemu, a wręcz przeciwnie - w ciekawskich spojrzeniach kryje się coś niezwykle zabawnego...:) Odnoszę jednak wrażenie, że Polacy w kwestii ubioru są nazbyt konserwatywni i zachowawczy - byle wtopić się w tłum. Przechodząc po ulicach NYC czy Hong Kongu pewnie nikt nie zwróciłby na mnie najmniejszej uwagi! Osobiście, we wczorajszym wydaniu czułam się absolutnie fantastycznie. A tak swoją drogą muszę w końcu zobaczyć ową "concrete jungle" o której śpiewają moja ukochana Alicia Keys i Jay Z. Koniecznie!

M.<3









Florida Punk! - Ingredients:

Vest - Denny Rose
Bra - New Yorker
Gloves - Kulesza Design
Skirt - Individual Order
Boots - Christian Louboutin
Bandanna - Celebrity Style
Sunnies -  New Yorker

14 komentarzy:

  1. świetny look, ale wg mnie przydałyby sie troszkę delikatniejsze buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the skirt!!

    Would be great if you visit me on my blog too!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie dziwię się ludziom na ulicach :D są trochę "zacofani" :D zawsze muszą jeździć wzrokiem po kimś kto jest inaczej ubrany, inaczej w znaczeniu nie jak szaraczek :))
    Kurteczkę masz piękną<3 sama takiej poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz świetny styl! Oby na naszych ulicach było więcej takich osób jak Ty - koniecznie!

    A moje dłonie dziękują za miły komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, odważny:)
    zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie odważnie ! Świetna spódnica ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Odjazd jak zawsze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. gosh my dear, you do look very delightful in these pictures, please keep up the very hard work in your blog. being extreamly sexy it seams is very easy for you, coorr blimey Mrs ! totp totty x x x Dicky Doo UK x x

    OdpowiedzUsuń