MOFL by Monika Orlik: Baggy Style Hood!

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Baggy Style Hood!

Zwykłam pisać krótkie notki w postach o wszystkim i o niczym, jednak z czasem uważam  je za niekonieczne...Słowa są wspaniałe, służą wyrażaniu myśli i uczuć, opisywaniu świata. Obrazy jednak - w tym szczególnym przypadku - wyrażają znacznie więcej niż mogłyby wyrazić nawet najbardziej wyszukane słowa. W pierwszym wydaniu polskiej encyklopedii jej autorzy nie widzieli potrzeby definiowania takiego pojęcia jak "koń". Bo przecież "koń jaki jest, każdy widzi"...Otóż to.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz krótkiego filmiku.
Podobnie jak ostatnio, podkład muzyczny - w tym wypadku tłusty beat w klimat kultowego Public Enemy - zrobił mój Michaś - KACPRZAK SOUND (www.kacprzaksound.pl) :*

M.<3






Baggy Style Hood - Ingredients:

Jersey - STARTER
Cup - DYSE ONE
Boots - ASOS

21 komentarzy:

  1. dooobry look. :)
    fajna niunia z Ciebie. :D
    a filmik ma klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat + świetna muza, robi wrażenie :) Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! świetnie zachowany klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylówka :) podoba mi sie ta wielka bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również bardzo się podoba,świetnie wyglądasz! I ten klimat zdjęć - niesamowity ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta Twoja stylówka!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/black-leather.html

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja , kocham te czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę nie mogę się na Ciebie napatrzeć! Dodaję do obserwowanych!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, brakuje takich blogerek jak Ty !
    Twój styl jest niepowarzalny, luźny a i niesamowicie kobiecy ;) B. mi się podoba.
    Jasne, ze obserwuje i zapraszam do Mnie ponownie ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń