MOFL by Monika Orlik: Instagram photos... #concretejungle

poniedziałek, 3 września 2012

Instagram photos... #concretejungle

                                                     
 CONCRETE JUNGLE - Ingredients:

                                                          Dress - Ed Hardy by Christian Audigier
                                                          Sneakers - Converse
                                                          Watch - Rado
                                                           Headphones - Philips
                                                           Head Scarf  - Hermes

18 komentarzy:

  1. super kolorowo. :)
    żółte conversy to był mój must have na lato 2012 jednak jakoś ich nie kupiłam. :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tandetne i przesadzone stylizacje, robione na siłę.
    Wątpię, że to co prezentujesz na blogu to codzienny outfit...
    Ale to jest tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się bardzo podoba:) pasuje do Ciebie ta sukieneczka! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja!
    Zapraszam do mnie na KONKURS! Do wygrania mój pierwszy, solowy album "(Nie) idealny świat"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. słuchawki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your style Monika and your outfits are so fantastic!
    You have to try yourself on Lookly:
    http://www.huliganjetta.com/lookly.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka,wyglądasz bosko:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) cudownie wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Totally love you in the dress and chucks - you are stunning! More please.

    OdpowiedzUsuń
  13. OHHHH WOOOOOW YOU'RE SUCH A WONDERFUL GIRL, YOUR EYES ARE VERY PRETTY!! YOU'RE SIMPLY FASCINATING WEARING THAT DRESS AND SOCKLESS CONVERSES, VERY SEXY ALSO, YOU ROCK, OMFGGGGGGGG I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEE I LOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń