MOFL by Monika Orlik: Instalove!!!

poniedziałek, 11 marca 2013

Instalove!!!


Witajcie!

Podobnie jak i kilkadziesiąt milionów ludzi na tym świecie, absolutnie oszalałam na punkcie aplikacji Instagram! Idea jest dziecinnie prosta - robisz zdjęcie iPhone'em (lub instalujesz aplikację na androidzie), nakładasz jeden z filtrów i udostępniasz na swoich portalach społecznościowych oraz swoim koncie Instagram :) A wszystko to trwa najwyżej kilka sekund. Charakterystyczną cechą zdjęć jest ich kwadratowy kształt, przypominający foty robione Polaroidem, genialne ;)
Zapraszam do obserwowania mojego profilu bad_mini  <3 Poniżej insta-relacja z ostatnich dni i nie tylko. 
Love, love, love...
M.<3

















15 komentarzy:

  1. Świetny mix ;)
    Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie i to w staniku ;) Jest bardzo drapieżne!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! Monika, aparat wprost Cię kocha:) m

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Instagram ;D

    Jak zwykle foty pierwsza klasa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super legginsy z bershki i złote trampki ? ... miodzio.

    wogole widziałam, że na tw stronie ? czy tez ktora reklamujesz sa fajne ciuszki dla dzieci. takie skate'owskie..
    aczkolwiek ceny nie dla mnie. ale są naprawdę super. chetnie bym rpzygarneła taka dla synka.

    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie dawaj mi znaki :). Ja akurat mam mulatka, Mojego karmelka , bedzie wygladał fenomenalnie ...Napewno coś mu wtedy zakupię
      pozdraiwam :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, a dziewczynka wygląda super w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać instagramowe fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. You have a great style :)

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. You must get some Hunter or oficerki kalosze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ! ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zaglądać do Twojego bloga, więc przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Award. Jeżeli masz ochotę na tę zabawę - zajrzyj do mnie po szczegóły. Pozdrawiam! http://pinotnoirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy nowy wpis??
    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjecia <3 dodaje do obserwowanych :))


    www.konstylencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń